Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

5. Rendelés menete

5.1 Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik az ajandekcsomagom.hu webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

5.2 Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3 Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4 Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „tovább a pénztárba” ikonra kattint Felhasználó.

5.5 Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

 

5.5.1 Fizetési módok:

Átutalás: Felhasználó a megrendelt termékek vagy az előleg ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 5 munkanapon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Csak magyar forint utalását fogadjuk el, más devizát nem.

Banki utaláshoz adatok:

Név: Fadrusz Kincse Kft

Számlavezető bank: Cib Bank

Bankszámlaszám: 10700536-71107781-51100005

Külföldről utalva: HU57 10700536-71107781-51100005

 

Bankkártyás fizetés: Amennyiben a webáruházban elérhető Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

 

Utánvétel: A rendelt terméket kiszállításkor készpénzben is lehetőség van kifizetni a futárnak maximum 300.000 Ft-ig. Ezért külön bruttó 990 Ft-os díjat számíthatunk fel.  Csak Magyarországon belüli szállítási címeknél elérhető.

A nagyobb összegű készpénzes utánvétel üzletkötőnkön keresztül előleg befizetésével lehetséges Pest megyén belül.

 

Offline fizetési lehetőség banki készpénz befizetéssel: Amennyiben nincs lehetőség online utalásos vagy bankkártyás befizetésre, úgy CIB bankfiókban készpénzben be tudja fizetni a vásárlás összegét. A rendelés végén a webshopon válassza ki a banki átutalást. A rendelés után számlát küldünk  e-mailben, mely tartalmazza a befizetéshez szükséges adatokat.
A befizetéshez szüksége lesz a befizetés kedvezményezettjének adataira és számlaszámára. Megjegyzés rovatba pedig a rendelésszámot írja be.
A befizetések feldolgozását munkanapokon naponta ellenőrizzük, és jóváírjuk ezeket. 

 

A megrendelésről a megadott e-mail címre bankkártás fizetés esetén e-számlát, utalás és utánvét esetén díjbekérőt küldünk, mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Utaláskor a közlemény rovatba kérjük, írja be a rendelésszámot. A befizetést követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. Amennyiben a díjbekérő nem érkezik meg a rendelést követő 24 órán belül munkanapon , kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az  info@ajandekcsomagom.hu e-mail címen.

 

 

5.5.2 Szállítási költség:

 

 

Házhozszállítás:

Csomagjaink küldéséhez főként a GLS futárszolgálatot használjuk.

 

Esetenként más futárszolgálatot is igénybe veszünk (MPL, DPD, DHL, Fáma, CityExpress vagy Sprinter futárszolgálat).

 

Házhozszállítási díj és a csomagpontra történő szállítás egész Magyarországon GLS, MPL, DPD, DHL, Fáma, CityExpress vagy Sprinter futárszolgálattal: súlytól függően bruttó 1490 - 3990 Ft között terjedhet, melyet a webáruház automatikusan kalkulál, és előre jelez.

Személyes átvétel ingyenes.

Üzlethelyiséggel nem rendelkezünk, ezért, személyes átvételhez időpont egyeztetés szükséges. Személyes átvételi pontunk: 1114 Bp. Fadrusz utca 14.

 

Nem tartózkodunk a helyszínen, csak telefonon megbeszélt időpontban tudunk csomagot átadni.

 

Ingyenes szállítás bruttó 100.000 Ft feletti rendelésnél, Magyarországon belül 1 szállítási címre.

 

Amennyiben 1 szállítási címre több ajándékcsomagot is rendelt, az 1 csomagnak számít.

Ha több szállítási címet ad meg, egy rendelésben, szállítási címenként számoljuk a szállítási díjat.

 

Utánvét: Utánvét díja bruttó 990 Ft.

 

Amennyiben utánvétes házhozszállítással a vásárló nem veszi át a csomagot, úgy a szolgáltató a kiküldött csomag szállítási díját kiszámlázza.

 

Amennyiben megrendeléskor téves szállítási címet adott meg és emiatt a futárszolgálat nem tudta kézbesíteni a csomagot, semmilyen felelőséget nem tudunk vállalni. Sem a csomag árát, sem a szállítási díjat nem áll módunkban megtéríteni. Kérjük fokozottan ügyeljen a helyes cím kitöltésére.

 

 

5.5.3 Külföldre szállítás:

 

Csak Európai Unión belüli címekre szállítunk ( és Nagy-Britanniába), alábbi országokba:

Szlovákia , Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg,

Dánia, Franciaország, Olaszország, Nagy-Britannia, Írország

 

Kizárólag előre kifizetett csomagot adunk fel külföldre, utánvét nem lehetséges. Kétszeri sikertelen kézbesítési kísérlet esetén, pl. nem veszi át a címzett a csomagot, vagy rossz címet adtak meg, nem áll módunkban a szállítási díjat visszatéríteni.

 

Szállítási idő külföldre, rendelés leadást követően általában 3-5 munkanap, maximum 14 munkanap.

 

Alább tájékozódhat a külföldi csomagküldemények szállítási költségeiről. Az árak 1 címre feladott csomagra érvényesek. Több cím esetén minden egyes cím új tétel.

 

GLS futárszolgálat árai:

 

A szállítási díjat a rendszer országonként a kosárban lévő termékek súlya alapján automatikusan kiszámolja.

 

Zónák Országok szerint.  Általános szállítási idő zárójelben (munkanap).

Szlovákia (2), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (3)

Lengyelország, Németország (3), Belgium, Hollandia, Luxemburg (3)

Dánia, Franciaország, Olaszország (3), Nagy-Britannia (4), Írország (5)

Külföldi szállítási díjaink bruttó:

 

Súly (kg)

Zóna

Zóna

Zóna

0.1-5 kg

4990 Ft

6990 Ft

9990 Ft

5.1-15 kg

5990 Ft

7990 Ft

10490 Ft

15.1-25 kg

6990 Ft

8990 Ft

11990 Ft

 

Egy ajándékcsomag súlya általában 1-5 kg, az ajándékkosaraké 5-10 kg. Egy csomagküldő kartondobozba maximum 25 kg-ot teszünk. Ha a rendszer 25 kg-nál nagyobb súlyt érzékel, nem tudja rendelését leadni külföldre, ebben az esetben 2 külön rendelést kell leadni.

A zöld színnel jelölt országokba kézbesítjük ajándékcsomagjainkat.

Futárszolgálat:

 

GLS

GLS Futárszolgálat neve: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-  Logisztikai Kft.

GLS Futárszolgálat székhelye: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

GLS Futárszolgálat telefonszáma:  +36-29/88 66 70

GLS Futárszolgálat e-mail címe: info@gls-hungary.com

GLS Futárszolgálat Általános üzleti feltételek:  Link

 

 

Sprinter (PickPackPont)

 

Sprinter Futárszolgálat neve:  SPRINTER Futárszolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság

Sprinter  Futárszolgálat székhelye:  1097 Budapest, Táblás utca 39.

Sprinter  Futárszolgálat telefonszáma:   0618812615

Sprinter  Futárszolgálat e-mail címe: pickpackpont@sprinter.hu

Sprinter  Futárszolgálat ÁSZF:  Link

 

MPL

 

Futárszolgálat neve: Magyar Posta Zrt.

Futárszolgálat székhelye:  1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Futárszolgálat telefonszáma:   06-1-767-8282

Futárszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@posta.hu

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

DHL

Futárszolgálat neve: DHL Globál Szállítmányozási Kft.

Futárszolgálat székhelye:  1185 Budapest, BUD Nemzetközi Repülőtér repülőtér DHL épület(264). ép.

Futárszolgálat telefonszáma: +361 245 4545

Futárszolgálat e-mail címe: Link

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

DPD

Futárszolgálat neve: DPD Hungária Kft.

Futárszolgálat székhelye: 1134 Bp. Váci út 33. 2.em

Futárszolgálat telefonszáma: 361 5016200

Futárszolgálat e-mail címe: dpd@dpd.hu

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

FÁMA

Futárszolgálat neve: Fáma First Kft.

Futárszolgálat székhelye: 1194 Bp. Viola utca 38

Futárszolgálat telefonszáma: +3620/3473107

Futárszolgálat e-mail címe: info@famafutar.hu

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

CityExpress

Futárszolgálat neve: CityExpress Futárszolgálat 1, Pintér Zoltán EV. 2, Sohajda Zoltán EV

Futárszolgálat székhelye: 1, 2030 Érd Tokaji u.6. 2, 2030 Érd Nádas u.1.

Futárszolgálat telefonszáma: +36307271015

Futárszolgálat e-mail címe: info@cityexpress.hu

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

5.6 Általános szállítási idő Magyarországon belül:

Munkanapokon 11:00-kor végezzük a rendelések összesítését majd feladását. 11:00 után leadott rendelését már csak következő munkanapon készítjük el és adjuk át a futárszolgálatnak.

 

Tájékoztató szállítási idők:

 

1-10 db ajándékcsomag rendelése esetén: A szállítási idő Magyarországon belül általában 1-3 munkanap.

10-30 db ajándékcsomag rendelése esetén: 1-4 munkanap.

30-50 db ajándékcsomag rendelése esetén: 2-5 munkanap.

50-100 db ajándékcsomag rendelése esetén: 3-7 munkanap.

100 db ajándékcsomag felett 3-8 munkanap.

Amennyiben a szállítás határidejét nem tudjuk tartani, arról értesítést küldünk.

 

Amennyiben egyedi igényei vannak pl. saját termékeket szeretne az ajándékcsomagokba kérni vagy logózást, gravírozást kér úgy rajtunk kívülálló okok miatt az ajándékcsomagok elkészítése és szállítása akár több hetet is igénybe vehet. Megrendeléskor kérem érdeklődjön.

 

Szállítási idő más Európai Uniós országba:

 

A szállítási idő 1 csomagnál általában 3-5 munkanap, maximum 14 nap. Amennyiben a szállítás határidejét nem tudjuk tartani, arról értesítést küldünk.

 

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

5.7 Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

 

5.8 A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.9 Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

 

5.10 Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

5.11 Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

 

5.12 Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

5.13 Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

 

6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

6.1 A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

6.2 Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5 munkanapon belül.

 

6.3 Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

 

6.4 Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

 

6.5 Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

 

6.6 A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

 

6.7 A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

6.8 Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

 

Elállási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett (név, postai cím, e-mail cím, fax szám, telefonszám):

 

Alulírott kijelenti, hogy eláll az alábbi áruk adásvételétől:

 

Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:

 

Fogyasztó(k) neve:

 

Fogyasztó(k) címe:

 

A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):

 

Dátum:

Elállási nyilatkozat minta letölthető: Link

Budapest, 2020.02.04.

Keresés